ICT

فناوری اطلاعات و ارتباطات

ICT

فناوری اطلاعات و ارتباطات

گوگل با خریدBufferBox وارد حوزه تحویل کالا می شود

 گوگل با خریدBufferBox وارد حوزه تحویل کالا می شود

گوگل را می توان در حال حاضر سلطان بی چون و چرای وب دانست. شرکت گوگل که با موتور جستجوی خود معروف شد، در حال گسترش خدمات خود در حوزه های مختلف است. حوزه هایی مانند ایمیل، خدمات ابری و خدماتی که روی تبلت ها و گوشی های هوشمند ارائه می کند. حتی. اما گوگل تنها به ارائه خدمات آنلاین نمی اندیشد. این اندیشه را می توان در تازه ترین خرید این شرکت دید. به تازگی گوگل با خرید یک استارتاپ کوچک با نام BufferBoxپا در عرصه تحویل کالا کرده است.


اما بافرباکس چیست؟

برای آشنایی با بافرباکس باید با مفهوم تحویل کالا در خرده فروشی های آشنا شوید. شرکت آمازون به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین، در سطح آمریکاو انگلستان تعداد زیادی صندوق امانات کالا دارد. این سرویس به مشتریان اجازه می دهد که کالای مورد نظرشان رابه جای تحویل در منزل، در یکی از این صندوق های امانات تحویل بگیرند. بافرباکس سرویس مشابهی ارائه می کند اما با یک تفاوت بزرگ.  خدمات بافرباکس محدود به خرده فروش ها یا شرکت های خاصی نیست و برای همگان قابل استفاده است.

در این سرویس به جای اینکه محصول شما، یا بسته ای که درخواست کرده اید، در منزل به شما تحویل داده شود، در مکان های خاصی در شهر در صندوق های ویژه ای  قرار می گیرد و کد ویژه ای برای شما روی تلفن هوشمندتان ارسال می گردد که با داشتن این کد می توانید درِ این صندوق را باز کنید و بسته یا محصول خود را بردارید.

بافرباکس استارتاپی است که در واترلوی کانادا متولد شده است. این استارتاپ محصول یکی از بزرگترین حامیان استارتاپ در آمریکای شمالی یعنی Communitech Hub facilitiesاست. بافرباکس به تازگی محصول جدیدی با نام "Smart Mailboxes" را در ایستگاه های حمل و نقل عمومی تورنتو ارائه کرده است. به عبارت ساده تر شرکت بافرباکس در حال گسترش خدمات خود در 100 نقطه مختلف در سطح شهر است که تا انتهای سال 2013 عملی خواهد شد. 

آینده سرویسی که در حال حاضر بافرباکس عرضه می کند کاملا به سیاست های گوگل وابسته است و باید منتظر بود و دید گوگل برای استارتاپی مانند بافرباکس چه آینده ای رقم خواهد زد.

 

منبع: Toms Hardware

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد