ICT

فناوری اطلاعات و ارتباطات

ICT

فناوری اطلاعات و ارتباطات

ثبت دامنه دات آی‌آر از طریق پیام کوتاه

 ایسنا- در تازه‌ترین سرویس ارائه‌شده در سایت Iranic.com، امکان ثبت فوری و تمدید دامنه‌های .ir را با ارسال پیامک به شماره 3000392701 فراهم شده است.

این سایت پیش از این نیز امکان بررسی اطلاعات whois و بررسی امکان ثبت دامنه .ir را فراهم کرده بود و مشترکان می‌توانستند با ارسال گزینه Help به این شماره از دستورات مختلف این سرویس پیامکی اطلاع پیدا کنند.

برای ثبت و یا تمدید دامنه توسط پیامک، باید دارای حساب کاربری در iranic.com باشید و شماره تلفن همراه خود را معرفی کرده باشید. درصورت استفاده از پیامک برای ثبت دامنه‌های .ir ، هزینه ثبت 3500 تومان خواهد بود. برای ثبت یک ساله دستور ” .ir نام دلخواه Register “ و برای ثبت 5 ساله نام دامنه، دستور ” .ir نام دلخواه Register1 “ را می‌توان پیامک کرد. برای تمدید نیز به همین شیوه از دستور Renew و یا Renew5 استفاده می‌شود.

سرویس‌های whois و بررسی امکان ثبت دامنه به صورت رایگان ارائه می‌شود. برای مثال برای بررسی آزاد بودن یک دامنه جهت ثبت، دستور” .ir نام مورد نظر check “ را پیامک می‌کنید و یا برای دریافت اطلاعات شخص ثبت کننده یک دامنه ثبت شده، دستور ” .ir نام مورد نظر whois “ را می توان ارسال کرد. به فاصله چند ثانیه پیامکی حاوی اطلاعات مورد نظر برای شخص فرستنده دستور، ارسال خواهد شد. برای استفاده از سرویس‌های check و whois نیازی به ثبت نام در سایت نیست. کافی است هم‌اکنون یک پیامک با محتوای Help به شماره 3000392701 بفرستید.

روزبه هاشمی‌ها - مدیر عامل شرکت طراح این پروژه - می‌گوید که ما سایت Iranic.com را با دیدی متفاوت از بقیه ارائه دهندگان خدمات ثبت دامنه .ir طراحی کرده ایم. راهبرد ما به‌جای فروش بیش‌تر و صرف هزینه‌های تبلیغاتی، ارائه خدمات بیش‌تر و مکمل برای مشتریان عام و نمایندگان فروش است، به شکلی که هم اکنون هر وبلاگ نویس میتواند به ثبت دامنه خود اقدام کرده و جدا ازین که سرویس دهنده وبلاگ سرویس اتصال دامنه را ارایه می‌دهد یا خیر، اسم دامنه خود را بدون هزینه به وبلاگ و یا سایت شخصی خود رجوع دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه این سرویس ایرانیک نام گرفته اظهار کرد: ایرانیک ثبت کننده دامنه‌های .ir است که علاوه بر ثبت دامنه‌های .ir با کمترین هزینه ممکن، سرویس‌های مکمل و کاربردی دیگر مانند پارک سایت، قرار دادن صفحه در دست ساخت، امکان ارجاع دامنه به یک آدرس اینترنتی دیگر و صفحه دامنه برای فروش، را نیز به صورت رایگان و به همراه ثبت یا تمدید دامنه ارایه می‌دهد.

نظرات 1 + ارسال نظر
ئاژوان یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:21

کاک ئاسو ده سته کانت خوش بی ! سپاس

سلاو کاکه ئاژوان
دست خوش له نطره کت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد